20 Eylül 2013 Cuma

Zayıflık

Eğer kalıtsal değilse ya da herhangi bir hastalıktan kaynaklanmıyorsa bildiğiniz gibi aşırı zayıflıkta obezite gibi bir problemdir. Bazen gerçekten sağlık açısından bir sorun olan zayıflık bazende sağlık açısında bir sorun teşkil etmesede fiziki görünüş olarak insanları derinden etkiler ve aynaya bakmaktan kaçınmalarına, denize sahile gitmek istememe gibi sonuçlara neden olmaktadır. Tabi bu isteksizlik psikolojik bir baskıdan ileri geliyor. Bunu düzeltmek ve özgür hissetmek elinizde, gelin tavsiyelerimize uyun.


Bu yazıyı yazan ben, 66 kilodan 82 kiloya çıktım ve bunun nasıl olduğunu size adım adım anlatacağım. Bir zamanlar yeterli kiloda olmamak benim içinde büyük sorundu...

  1.  HORMON TESTİ YAPTIRARAK İŞE BAŞLAYIN
    Kilo almanız için önünüzde herhangi bir sağlık sorunu var mı bunu öğrenin. Bağırsakta kurt mu var, hormonlar mı düzensiz? Bir şey yoksa aşağıdan devam.
  2.  VÜCUT GELİŞTİRME SİTELERİNDEN ÖRNEK BESLENME PROGRAMI ALDIM
    Kilo almak için bir program oluşturdum. Size neler yemeniz gerektiğini aşağıda yazacağım. Ve programa neredeyse %99 sadık kaldım ! Burası inanılmaz önemli!
  3.  KARBONHİDRAT TOZU ALDIM
    Kim ne kadar karşı çıkarsa çıksın, güzel ve güvenilir bir markanın karbonhidrat tozunu alıp öğün aralarını doldurursanız büyük faydasını görürsünüz. Açıkcası ben başlarda çok iştahlı olmadığım için tozsuz kilo alamıyordum. Tozu kullanmaya başlayınca çok faydasını gördüm. Ben, Optimum Nutrition kullandım karbonhidrat olarak.
  4.  SPORA BAŞLADIM
    Egzersiz yaparak kilo almak çok önemli. Kilo alma anınızı daha iyi şekilde kullanın ve hem kaslı hem ideal kiloda olun! Spor yapın ki aşırı yağlanma olmasın. Sonra kilo aldığınıza lanet edersiniz söylemedi demeyin! Kesinlikle vücut geliştirmeye başlayın.
  5.  DİJİTAL TARTI ALDIM VE HER SABAH UYANINCA TARTILDIM
    Gelişimi görmek için en önemli şeylerden biri. Mutlaka günlük 100-150 gr. kilo almaya dikkat edin. Bunu sağlamak için yediklerinizi artırın.
ÖRNEK BESLENME PROGRAMI

Sabah Kahvaltısı
Kahvaltıda 3-4 haşlanmış yumurta, bol reçel, bal, bol peynir ve bol ekmek

Ara Öğün
Yarım kilo süt ile hazırlanmış 1 porsiyon karbonhidrat tozu

Öğle Yemeği
Ne varsa bol bol ve bol ekmekli. Mümkünse karbonhidrat oranı yüksek olsun.

Ara Öğün
Makarna ya da pilav çeşitlerinden biri

Akşam Yemeği
Et yemeklerinden biri bol ekmekli. Ya da lahmacun gibi şeyler.

Ara Öğün
Kuruyemiş ya da yoğurtlu yulaf ve içine 1 adet meyve

Gece Yatmadan
Haşlanmış patates veya meyveli yoğurt vs.

---
Eğer hala kilo alamıyorsanız bunları yaptığınız halde yukarıdaki ara öğünlerden 1 i ne daha yarım kilo süt + toz ekleyin. Bu sefer deli kilo alacağınızın garantisini verebilirim. Aynı şekilde karbonhidrat tozu içerisinde bulundurduğu yüksek protein ile kas gelişiminizi müthiş hızlandıracaktır.

Merak ettiklerinizi yorum atarak sorabilirsiniz :)

Etiketler: , , , , , , ,